Jsem velice spokojená, je to pohodlné, když dostanete nákup až ke vchodu a nemusíte se nikde rozčilovat mezi davem lidí.
Vendula Nováková, Hrobská Zahrádka
Nakupování je opět zábava, mohu si vybírat třeba hodiny, s kávičkou, v pohodě a hlavně doma.
Markéta Novotná, Radňov
Je to skvělá úspora nejen času, ale občas i nervů z plných parkovišť, front na pokladnách a podobně.
Mgr. Daniela Ďásková, Bezděčín
Dík, že i v této bídné době je s Vámi spolupráce jedna báseň ...
Radmila Š.
Potraviny jsou velmi pěkně zabalené, zelenina je čerstvá.
Jiřina J. Jihlava
Byla jsem překvapená, jak jednoduše a rychle se dají objednat potraviny.
Michaela Holoubková, Senožaty
Tomi MARKET může vyřešit problémy se zásobováním mě i ostatním spotřebitelům v obtížnějším postavení.
Josef Tůma, Útěchovičky
V Praze využívám obdobných dodávkových služeb a tak mohu porovnávat. Přístup dodavatele, pružnost při změnách v objednávce a spolehlivost dodávky, je u tomimarketu.cz podstatně lepší. Ochota doručitelů dodávky v Praze je značně proměnlivá a s ochotou pana Tomáše Vacka se nedá srovnat.
Jaromír Vepřek , Pelhřimov, Chvojnov
- Úvod
- Kosmetika
- Holení a depilace
- Vody a balzámy po holení
- Vody po holení
- Adidas Pure Game voda po holení 100 ml
Adidas Pure Game voda po holení 100 ml
- Kompletní specifikace
- Komentáře 0
- Adidas Pure Game voda po holení 100 ml208 Kč172 Kč bez DPH
Pure Game Adidas - limitovaná edice
Každé čtyři roky se lidé z celého světa spojí, aby ukázali, jak moc zbožňují jeden sport – fotbal. V roce 2010 se bude šampionát konat v Jihoafrické republice. V rámci oslav této historické sportovní události vytvořil Adidas limitovanou edici Pure Game. Tato mužná vůně spojuje její nositele, vášnivé fotbalisty – fanoušky i hráče z celého světa. A to dokazuje, že v týmové práci není nic nemožné.
Adidas se inspiroval bohatou rozmanitostí a silou Jihoafrické republiky. Vůně se otevírá překvapující směsí jiskřivého grapefruitu a mandarinky, podtrhnuté šumivou zelenou bazalkou a lehce kořeněným pepřem. Srdce je zahaleno do zářivé elegance a moderní mužnosti díky aromatické levanduli a dřevitému akordu Guaiac a cypřiše. Základ odhaluje přírodní aspekt tropického polokeře pačuli a dřeva Tamboti společně se smyslnými nótami fazole Tonky a kadidla.
Krabička je černá - tento skromný vzhled je kompenzován barevnými kruhy deltovitého tvaru a smělým nápisem „Special Edition: South Africa“. 11 odlišných barev na kruzích reprezentuje 11 úředních jazyků Jihoafrické republiky a zároveň 11 hráčů fotbalového týmu. Balení je inspirováno jedinečným vzhledem, hrdostí a nadějí JAR a znázorňuje harmonii vytvořenou spojením různých skupin v jeden tým při globální sportovní události obřích rozměrů. Fotbal není jenom hra, je to část života.
Hlava: grapefruit, mandarinka, bazalka, pepř
Základ: pačuli, dřevo Tamboti, fazole Tonka, kadidlo